Πράσινη οικονομία

>> Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Έσπαγα το κεφάλι μου να βρω τι είναι η πράσινη οικονομία την οποία θα εφαρμόσει ο Παπανδρέου και θα σώσει την οικονομία μας όπως λέει.
Βρισκόμουν σε απόλυτη απόγνωση
Κόντευα να κάνω χαρακίρι
Τι να εννοεί ο Γιώργος και εγώ ο άμοιρος δεν μπορούσα να το καταλάβω
Τελικά παραδέχθηκα την ήττα μου
Ο Γιώργος ήταν πολύ μεγάλο μυαλό και δεν μπορούσα να τα βγάλω πέρα μαζί του
Ντροπιασμένος αποφάσισα να δώσω τέλος στην ανούσια ζωή μου
Πήγα στην αποβάθρα έδεσα μια πέτρα γύρω από τον λαιμό μου και ετοιμάσθηκα να φουντάρω
Εκείνη την στιγμή είδα κάτι λεπτό και μακρύ να επιπλέει στο νερό.
Ζαργάνα θα είναι σκέφτηκα
Κρίμα που αυτοκτονώ και δεν έχω τα σύνεργα για να την ψαρέψω
Δεν βαριέσαι λέω
Θα κάνω την βουτιά και καθώς βυθίζομαι θα προσπαθήσω να την πιάσω με τα χέρια μου
Θα πνιγώ που θα πνιγώ ας δοκιμάσω και ένα νέο τρόπο ψαρέματος, τι έχω να χάσω;
Παίρνω φόρα λοιπόν και βουτάω
Απλώνω το χέρι και ω του θαύματος πιάνω την λεία μου
Μα τι είναι αυτό; Δεν είναι ζαργάνα
Φύκι είναι
Εκείνη την ώρα μου λύθηκαν όλες οι απορίες
Απεγνωσμένα προσπάθησα να βγάλω την θηλιά από τον λαιμό μου
Έπρεπε να σωθώ
Έπρεπε να πω στον κόσμο τι είναι η πράσινη οικονομία……
Πατήστε στο read more για την συνέχεια.

Λοιπόν αγαπητοί μου αναγνώστες να τι ανακάλυψα
Ο Γιωργής μας πουλαει φύκια για μεταξωτές κορδέλες
Πανέξυπνος ο μπαγάσας
Πόσο λέει κάνει ένα φύκι; Τίποτα μηδέν, τζάμπα μας το δίνει η θάλασσα
Πόσο όμως κάνει η μεταξωτή κορδέλα; Ε δεν θα έχει ένα ευρώ το μέτρο;
Άρα αν πουλαω, όπως λέει η παροιμία, τα φύκια για μεταξωτές κορδέλες δεν θα οικονομήσω τα έντερα μου;
Δεν θα σωθεί η Ελλάδα που έχει την ευτυχία να περιβάλλεται από θάλασσα η οποία έχει αμέτρητα φύκια;
Άλλοι έχουν τα πετρέλαια εμείς έχουμε τα φύκια.
Μεγάλο κεφάλι ο Γιώργος τελικά

Πρέπει οπωσδήποτε να βγάλω την πέτρα από το λαιμό μου προκειμένου να σωθώ για να τον ψηφίσω…
Γκλου γκλου γκλου
Ωχ πνίγομαι ακόμα
Δώστε ένα χεράκι ρε παιδιά
Μη χαθεί μια ψήφος
Άντε γρήγορα, πετάξτε ένα σωσίβιο
γκλου γκλου
δεν αντέχω άλλο
Πρέπει να σωθώ σας λέω
Πρέπει να πω σε όλο τον κόσμο το μεγαλοφυές οικονομικό σχέδιο του Γιώργου
Γκλου γκλου
Άντε ρε παιδιά μια βοήθεια
πετάξτε τουλάχιστον ένα μαχαίρι να κόψω το σχοινί
Γκλου γκλουυυυ
ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ Μ ΑΦΗΣΕΤΕ ΝΑ ΠΝΙΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Γκλου γκλου γκλου
Γλου γκλου
Γκλου……………….

Δημοσίευση σχολίου

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP