Ο καραγκιόζης και η καταραμένη πόλη

>> Τρίτη 18 Μαρτίου 2008

-Μπαμπά μπαμπά να παίξουμε;
-Όχι τράβα στη μάνα σου
-Τι να παίξω με τι μαμά ρε μπαμπά; Κούκλες; Εσένα θέλω που είσαι άντρας.
-Άντε καλά και τι παιχνίδι θέλεις;
-Ξέρω εγώ; Κανέναν σπαιντερμαν ή κανένα σούπερμαν
-Εγώ ούτε σπαιντερμαν ξέρω ούτε σούπερμαν , εμείς στα νιάτα μας αλλά παιχνίδια παίζαμε.
-Τι παιχνίδια ρε μπαμπά;
- Ξυλίκι, μακριά γαϊδούρα , μπίλιες ….
- Σούπερ Ήρωες δεν είχατε μπαμπά;
-Είχαμε παιδί μου
-Έλα πες μου έναν..
-Τον Ζορο
-Ποιον Ζορο ρε μπαμπά , αυτός δεν πετάει καν
-Ναι αλλά έχει μπέρτα και μοιάζει του σούπερμαν
-Σιγά τα λάχανα , βγάζει λέιζερ από τα μάτια; Βγάζει ιστό από τα χέρια; γιατί αν δεν βγάζει δεν μου κάνει
-Ε τότε παιδί μου να παίξουμε τον καραγκιόζη
-Τι ήταν αυτός μπαμπά ; ο άλλος σούπερ ήρωας της εποχής σου;
-Ε ναι κάτι τέτοιο
-Και τους κέρδιζε όλους;
-Φυσικά……….
-Μπαμπούλη πες μου και αλλά γιαυτον τον ήρωα
-Αυτός παιδί μου ήταν ένας ήρωας που δεν είχε τίποτα , ήταν φτωχός και στηριζόταν μόνο στην οικογένεια του και σε μερικούς φίλους.
-Α τον κακομοίρη……..
- Ο Καραγκιόζης λοιπόν μια μέρα άφησε το χωριό του, πήρε την οικογένεια του και πήγε σε μια πόλη που την διοικούσε ένας Βεζίρης
-και τι έκανε ο ήταν ο Βεζίρης μπαμπά;
-Άσε τι να στα λέω τώρα. Όλη μέρα ήταν κλεισμένος στο παλάτι του και άφηνε τους αυλικούς του να εισπράττουν τους φόρους.
-Και τι τα έκανε τα λεφτά μπαμπά;
-Ξέρω και εγώ; Θα έδινε λίγα στον σουλτάνο, θα κρατούσε μερικά για εκείνον, όλο και κάτι θα έπαιρναν οι αυλικοί και με ότι περίσσευε θα μερεμέτιζε και λίγο την πόλη για να μην πέσουν ατ τείχη να την πλακώσουν
-Ααααα τον άτιμο…. Και ο καραγκιόζης τι έκανε; Τον έδειρε; Τον έκαψε με ακτίνες λέιζερ;
-Όχι παιδί μου κάτι χειρότερο….
-Τι μπαμπά;
-Του πήρε την θέση
-Πως μπαμπά; Ανέβηκε στο σούπερ όχημα του και τον πάτησε;
-Όχι ρε παιδί μου , δεν είχε ούτε όχημα ούτε πετούσε ούτε έβγαζε λέιζερ από τα μάτια του
-Ε τότε πως τον νίκησε;
-Παιδί μου ξέρεις τι σημαίνει δημοκρατία;
-Ξέρω ρε μπαμπά, δημοκρατία σημαίνει ο λαός να αποφασίζει…
-Έτσι τον νίκησε παιδί μου . οι κάτοικοι της πόλης αποφάσισαν ότι θέλουν τον καραγκιόζη για δήμαρχο και όχι τον Βεζίρη.
-Και μπορούσαν να το κάνουν αυτό ρε μπαμπά; Ο Καραγκιόζης ούτε από την πόλη τους ήταν ούτε χρήματα είχε , ούτε δύναμη και προπάντων δεν έβγαζε ακτίνες λέιζερ από τα μάτια του.
-Ναι! αλλά παιδί μου ο Καραγκιόζης είχε κάτι άλλο.
-Τι μπαμπά; Κανένα υπερόπλο;
-Όχι ήταν τίμιος και έλεγε πάντα την αλήθεια..
-Και τι σοι όπλο είναι αυτό ρε μπαμπά;
Το καλύτερο παιδί μου…. Το καλύτερο………….

Δημοσίευση σχολίου

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP