Αίσωπος

>> Σάββατο 12 Ιανουαρίου 2008

Πείτε μου ρε παιδιά δεν μοιάζω του ΤΣΕ; Δεν είμαι φτυστός του; ε μπαμπά έτσι δεν είναι τα πράγματα;
-Άσε με ρε γιε με τις χαζομάρες σου, σε λίγο θα μας πεις ότι είσαι και παιδί του.
-Όχι ρε μπαμπά δεν είμαι γιος του, αφού πρόλαβαν και τον σκότωσαν οι φασίστες προτού τον γνωρίσει η μαμά. Πες μου μαμά δεν είχες σκοπό να πας στην Λατινική Αμερική να τον γνωρίσεις ;ε μαμά έτσι δεν είναι;
-Ναι ναι παιδί μου είχα σκοπό να πάω αλλά δυστυχώς τον σκότωσαν τα δεξιά γουρούνια.
-Μαμά σου απαγορεύω να λες τους δεξιούς γουρούνια, τρελαίνομαι για πανσέτες λουκάνικα και σουβλάκια , αχ πως μ αρέσει και το ξεροτηγανισμένο μπέικον, βρες άλλο ζώο για να τους αποκαλείς.
-Δεν μου λες ρε γιε. σου αρέσουν όλα αυτά τα φαγητά αν είναι βουτηγμένα στην λάσπη;
- Όχι ρε μαμά δεν τρώγονται αυτά τα πράγματα.
–Ε τότε γιε θα λέμε τους δεξιούς λασπωμένα γουρούνια , θα πω μάλιστα και του μπαμπά σου που και που να σου λέει και εκείνο τον μύθο του Αισώπου με το λασπωμένο γουρούνι.
–Μα ρε μάνα δεν υπάρχει τέτοιος μύθος.
-Τι σε νοιάζει εσένα ρε γιε αν υπάρχει ή δεν υπάρχει; σάμπως ο μπαμπάς σου ξέρει τι του γίνεται ή οι δεξιοί είναι γουρούνια;
-Μα άμα δεν είναι γουρούνια γιατί τους λέμε έτσι μαμά;
-Γιατί μ αρέσουν ρε γιε, μ αρέσουν πολύ, τρελαίνομαι όταν βλέπω δεξιούς, τους θέλω όλους, αλλά εκείνοι μ αποφεύγουν σαν να έχω λέπρα, λογω του μπαμπά σου μάλλον . Τα γουρούνιααααααααααααα!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

About This Blog

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP